کتاب خوشبختی در پیش رو

اثر فردریک لونوار از انتشارات پیام امروز - مترجم: هوشمند دهقان-ادبیات فرانسه

Frederic Lenoir's Happiness یک پرفروش بزرگ در اروپا، شادی Frederic Lenoir یک سفر هیجان انگیز است که بررسی می کند که چگونه بزرگترین فلاسفه تاریخ و شخصیت های مذهبی به سوال اساسی زندگی پاسخ داد: شادی و چگونگی دستیابی به آن؟ از یونانیان باستان از ارسطو، افلاطون و چوانگ تسو به بودا، عیسی و محمد؛ از ولتر، اسپینوزا و شوپنهاور به کانت، فروید و حتی مدرنترین دانشمندان علوم اعصاب - لنور، این ایده را که شادی واقعی و پایدار در واقع ممکن است، در نظر می گیرد. به زبان روشن، لنوور به طور خلاصه به بررسی آنچه بزرگترین متفکران تمام وقت در این موضوع گفته اند، و با نثر جذابی، سوالات تحریک آمیز را مطرح می کند: آیا ما وظیفه داریم که خوشحال باشیم؟ آیا ارتباط بین شادی فردی و جمعی وجود دارد؟ شادی مسری است؟ همچنین راه را برای ما فراهم می کند تا ما را ببیند که چگونه شادی، که بی تفاوتی از احساسات، در زندگی ما قابل دستیابی است.


خرید کتاب خوشبختی در پیش رو
جستجوی کتاب خوشبختی در پیش رو در گودریدز

معرفی کتاب خوشبختی در پیش رو از نگاه کاربران
خوشبختی توسط Frederic Lenoir کتاب فانتزی این یک کتاب فریبنده است که تنها زمانی اتفاق می افتد که من در خلق و خوی ناخوشایند هستم، اما این موقتی است. و در حقیقت، اولین جمله را دو روز پیش نوشتم و اکنون دوباره خوشحال هستم. آنچه فوق العاده است این کتاب این واقعیت است که طیف گسترده ای از متفکران را پوشش می دهد و از دیدگاه عالمان قدیم و دانشمندان مدرن، فیلسوفان و همچنین دانشمندان خوشبخت می شود. کسانی که در این مقاله به بررسی و تحلیلی پرداخته اند، گستره وسیعی دارند: - Epicurus، Aristotle، Freud شوپنهاور، اسپینوزا، بودا، لائوتسو، مونتین و دیگران. برخی از نقل قول ها در مورد شادی، از کتاب عالی Frederic Lenoir- Happiness، به این معنی است که ما باید در مواردی که شادمانی را به ارمغان می آورند، انجام دهیم؛ زیرا اگر این موجود باشد ما همه چیز را داریم، و اگر آن وجود نداشته باشد، تمام اقدامات ما به منظور دستیابی به \"Epicurus\" هدایت می شود. از این رو نیز از این سوال خواهیم پرسید که آیا شادی با یادگیری یا عادت یا برخی نوع دیگر آموزش، و یا به موجب برخی از وسوسه های الهی و یا دوباره با احتمال. می آید - Aristotleâ € در این، [فردی] قانون اساسی یک بخش قاطع، بدون در نظر گرفتن شرایط خارجی است. مردی که عمدتا وابسته به عشق شهوانی است اولویت اول روابط عاطفی خود را با دیگران قرار می دهد؛ مرد نارسیسیس، که مایل به خودکفایی بیشتر است، رضایت اصلی خود را در فرآیندهای ذهنی داخلی خود دنبال خواهد کرد؛ مرد عمل هرگز از دنیای خارجی که می تواند قدرتش را امتحان کند، هرگز تسلیم نشود. »« فروید »در یونانی، کلمه ی شادی، eudaimonia، می تواند به معنی« داشتن یک دیمون خوب »باشد. â € œIn مطالعه فلسفه، لذت همراه با دانش در حال رشد است؛ برای لذت بردن از یادگیری نیست؛ در عوض، یادگیری و لذت بردن از طرف طرف مقابل است. Epicurus - احمقانه بودن، خودخواهی و سلامت خوب سه الزام برای خوشبختی است، اگر چه اگر حماقت فاقد باشد، همه چیز از دست می رود. - Flaubertâ € ™ هیچ یک از شرایط انسانی، هر چند فروتنانه یا نادانسته ممکن است، که فرصتی برای شادی ارائه شده به آن برای هر روز ندارد: برای رسیدن به آن، همه آنچه که شما نیاز دارید، خودتان است. \"ژان جیونو\" - من خودم را در هر حالت آرامش پیدا کردم؟ آیا لذت بردن از من است؟ من فقط با احساساتم رنج نمی برم من روح من را نیز به آن نسبت می دهم: نه وجود دارد تا خود را درگیر کند، اما در آن برای لذت بردن؛ نه وجود دارد که خود را از دست بدهد، بلکه حضور در آنجا باشد؛ از آنجاییکه من خودم را در این کشور پر رونق به کار می گیرم، از شادمانی آن قدردانی می کنم و از آن قدردانی می کنم. »Montaigneâ € œ بنابراین، تجربه نشان می دهد که آگاهی از وضعیت رضایت ما به افزایش شادی ما کمک می کند \"Stoics می گویند که ما نیاز به از بین بردن خواسته ها، زیرا آنها را ناراضی ما و این است که در آن stoics شبیه به بودایی ها است. به نظر می رسد، اشتیاق برای همه چیز منبع ناخودآگاه است و دالایی لاما در ورود به بازار بیش از حد، چیزی شبیه - چقدر خارق العاده، چیزهای زیادی که من لازم نیستم، در اینجا تفاوت وجود دارد، بین تصور بهترین سناریو ممکن برای آینده و نگرشی که توسط استئوکاست به وجود می آید - با آنچه که می آید، خوشحال باشید - به جهان و با لذت بردن از آن، به عنوان مخالف نگران کننده و متاسفم رخدادهای مختلف این چیزی نیست که اتفاق می افتد، اما چگونه ما درک می کنیم که چه اتفاقی می افتد که موجب درد می شود و تنها کسی است که می تواند شما را از بین ببرد، شما این اظهارات به نظر می رسد که افراد مختلف او و یا برعکس ناراحتی از همان حادثه. مثال بسیار وحشتناکی به ذهن می رسد که حملات تروریستی در پاریس است. شمار قابل توجهی از جنایتکاران و مبارزان به اصطلاح جنگجویانی که آنها به دولت اسلامی می نامند، به خاطر مرگ این کشور شگفت زده می شوند. بسیاری از مردم - به عنوان مخالف افرادی که صمیمانه متاسف هستند، با قربانیان همدردی می کنند و احساس نفرت انگیزی نسبت به وحشی ها و اعمالشان دارند. این بار دوباره یک چالش برای بودایی ها و بخشی از ذخایر من نسبت به این اعتقاد بسیار جذاب است، در دستورات دیگرش - بودایی ها از بین بردن نفرت موعظه می کنم - من فکر می کنم چیزی در این مورد در یکی از متن هایش اتفاق می افتد. من نمی توانم تمام افراد شرور را از بین ببرم. تعداد آنها بسیار زیاد است. اما من می توانم نفرت را از بین ببرم. در مورد کسانی که قاتلان انبوه انبوه خدایان هستند، آماده استفاده از سلاح هایی هستند که دست آنها را دریافت می کنند، آنها فقط مواد منفجره را پاک می کنند. اما اگر دست آنها بر بمب های کثیف تمام جهنم شود شکسته خواهد شد. و در حال حاضر برای نقل قول های بیشتر از خوشبختی - تجربه، که توسط چندین تحقیق علمی پشتیبانی می شود، نشان می دهد که ما همچنین مسئولیت خاصی برای خوشبخت بودن (یا نداشتن) می دهیم. خوشبختی از کنترل ما نیست و هنوز به ما بستگی دارد. ما مشروط است، اما توسط عوامل مختلف تعیین نمی شود که بیشتر یا کمتر خوشحال باشند. بنابراین، با استفاده از دلیل ما و برای مثال، ما توانایی افزایش ظرفیت ما برای شادی را داریم (هرچند موفقیت تلاش ما به این ترتیب تضمین نمی شود).

مشاهده لینک اصلی
خوشبختی برای هر یک از ما چیست؟ شما از شادی فکر می کنید؟ چه چیزی به ما می دهد و چه چیزی به ما می دهد؟ ما نمی خواهیم خوشحال باشیم برای همه این سؤالات، لنوور در کتاب خود پاسخ می دهد. با اشاره ™ یک ج ... هنوز باستان نشان می دهد با وجود że UPA، ywu wieków، شادی ™ Å\u003e کمی zmieniÅ، o.CiÄ ™ ™ żko ایجاد ‡ توضیحات زیادی این موقعیت است. دشوار است در مورد او صحبت کند. بنابراین این یکی از آن متون کوتاهتر خواهد بود. اگر چه موضوع نویسندگی رودخانه است، در مورد آن آسان نیست. از آنجا که این کتاب ها را می توان در چند جمله خلاصه کرد. بابا، این کار خوبی خواهد کرد. خوشبختانه این نوع ساده است و می تواند در همه جا پیدا شود. اما همه نمی دانند یا می خواهند بدانند. و این همان چیزی است که نویسنده می گوید. این رویکردهای مختلف را برای خوشبختی نشان می دهد و توضیح می دهد چگونه برای آن به نظر می رسد. این به بسیاری از فیلسوفان یا مقالات معاصر اشاره دارد. با تشکر از این، خواننده می تواند مفهوم شادی را در طول سال ها یاد بگیرد. و آنها را به خودتان بیاورید. این نوع کتاب، که بیش از حد مسحور نیست. مگر اینکه خواننده بخواهد این عمل را بازگرداند، خونریزی و زلزله است. این یک داستان ثابت در مورد آنچه که هر یک از ما می کند. این یک مقاله است که ما باید برای مدتی متوقف و بازتاب. فکر می کنید چقدر با شادی ما است. نویسنده می خواهد ما را به فکر کردن و قدردانی از مثبت زندگی اش. من دوست دارم فرم که نویسنده پذیرفته است. گاوها شخصا به جای نوشتن آنها مقاله را میخوانند. و این یکی فقط یکی از چیزهای خنک در خواندن است. ZupeÅ، آینده NIE اگر ما گوش دادن ‡ czyjejÅ\u003e داستان\u003e شما در مورد چیزی\u003e مثل یک پیش پا افتاده و در عین حال بسیار باردار ™ żkim به znalezienia.Ta کتاب روبان ... یک نوع از درس است. تفکر مثبت و درک شادی این تقریبا موقعیت بدبینانه ای برای بدبینی ها و برای کسانی است که با شادی زندگی نمی کنند. می توانید به لطف ™ با این موقعیت بلوط ... ™ قادر خواهد بود تا آنها را در خود WA، asnym życiu.Tekst از http://smieszna-nazwa.blogspot.com/ شود

مشاهده لینک اصلی
این یک خواندن خوب بود، اما از آنجایی که اساسا تمام افکار موجود فلسفی درباره شادی تا این لحظه پیچیده شده بود، هیچ چیز جدیدی را اضافه نکرد. بهترین بخش این کتاب این است که او وقت خود را برای کشف فلسفه شرق در حالی که در آن بود، زمان می برد، فیلسوفی مبتنی بر غربی تمایل ندارد (همانطور که تمام تاریخ جهان فقط یک روایت خطی از غرب است، به جز همه چیز دیگر ) من متوجه میشوم که چرا کتاب او در اروپا محبوب خواهد بود، زیرا آن را تا حدودی با احساس زمان در لحظه، که در آن نوع فلسفه در مورد شادی محبوب است. اگر دو سال پیش این کتاب را خوانده بودم، اعتبار بیشتری خواهم داشت

مشاهده لینک اصلی
- این یک راهنمای واقعا خوب در مورد آنچه که بسیاری از مردم فکر می کنند در مورد خوشحال بودن، اما نویسنده خود را کمی برای کمک به علاوه برخی از راهنمایی های عرفانی. در اصل: برخی از مردم فکر می کنم شادی مهم ترین چیز (MIT) است و، از این افراد، برخی از فکر می کنم که شما می توانید کنترل چگونه شاد شما هستند، در حالی که دیگران (شوپنهاور) فکر می کنم که شادی مستعد است. در واقع ایتا € ™ ثانیه در کمی از both.- بهترین راه برای رسیدن به شادی به نظر می رسد برای تمرین کنترل جنبه های شادی که 1) شما به طور مداوم در دراز مدت را خوشحال می کند، و 2) تناسب تمایلات و سلیقه خود تغییر دهید. من فکر می کنم که، به طور کلی بهترین راه برای این است تا 1 انجام دهید) دارای یک برنامه از شیوه های شاد â € \"مثل مدیتیشن روزانه و ورزش â €\" 2) از طریق خودآزمایی و کمک های شیمیایی، پیدا کردن یک معنا شخصی در زندگی (یک دلیل برای زندگی)، و 3) با همکاری، کمک و خودخواهی خود به یک گروهی از افرادی که به دلایل شخصی خود زندگی می کنند را به اشتراک می گذارند یا تکمیل می کنند. اکنون این را امتحان کنید تا ببینید آیا کار می کند، اما ممکن است. Brb.- Lenoir متخصص در شکستن مفاهیم سخت به unorthodox است، اما تکه های اندازه گزش. برای مثال، او معنای تعریف می کند، گفت: â € œUsually، تلاش برای معنی در توصیف تعهد به عمل، و در oneâ € ™ ثانیه € relationships.â شخصی به عبارت دیگر: چه چیزی شما را به ارتکاب و کسانی که به در ارتکاب اوقات فراغت خود را نشان می دهد که شما باید به time.- کامل مرتکب من هم ریشه شناسی خود را از مفهوم شادی جذاب: در سراسر فرهنگ ها، واژه â € œhappiness @ مربوط به مفهوم â € œhappenstance.â € افراد شاد به نظر می رسد چیزها سقوط می کنند بنابراین کلید خوشبختی این است که تمرین خود را با تمرین آماده کنید، زیرا شانس (و در نتیجه شادی) به عزیزان آماده شده کمک می کند.

مشاهده لینک اصلی
به رغم آنچه شما ممکن است در هر روز از طریق سوزاندن کامل مشاوره در مورد خوشبختی بدست آورید، خوشبختی به دست می آید، بسیار خوب است که یک دوره ی ثابت ایجاد شده است: برخی از خواسته های ژنتیکی برای شادی دارند؛ شرایط خارجی به هیچ وجه (ثروت و یا موقعیت اجتماعی) کمی ندارند و با تغییر دادن ادراکات درونی، خوشبختی میتواند احتمال بیشتری برای رسیدن به آن داشته باشد. کتاب Lenoirs طراحی شده است تا هر کدام از آن را نادیده بگیرد، اما به جای ارائه زمینه تاریخی، به ویژه فلسفی برای درک شادی. بنابراین کانتس معتقد است که اخلاق کلیدی است و خوشبختی چیزی است که برای یک زندگی بعد از آن به دست آورده است؛ بنابراین ما شوپنهاورز معتقدیم که بعضی افراد به نوعی متاسفانه ناراضی هستند و نارضایتی می کنند؛ بنابراین ما بزرگترین بازدید های فلسفی از شادی را به دست می آوریم. اگر شما به دنبال چگونگی هدایت به شادی هستید، این کتاب باعث نارضایتی شما خواهد شد، اگر علاقمند به انواع خوشبختی و راههای زیادی هستید که می توانید یا نمی توانید به دست آورد این کتاب شماست. Lenoir جنگ های خود را، در برابر برخی از استدلال، در حالی که دادن به دیگران یا کوتاه کوتاه و یا گذر، بنابراین، نه هدایت ترین هدف.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب خوشبختی در پیش رو


 کتاب اوضاع در ارتفاعات کلیمانجارو رو به راه است
 کتاب ارنانی
 کتاب بازگشت از ماه
 کتاب شیدایی لل. و. اشتاین
 کتاب نود و سه
 کتاب لذت خیانت